طراحی سیستم های چنج آور-FAQ

پرسش و پاسخ های طراحی سیستم های چنج آور

 

منظور از ژنراتور غیر سنکرون مدل هایی هستند که نمی تونن با دیزل های دیگه یا با شبکه ی برق به صورت موازی کار کنند. در کل ژنراتورها یا استندبای هستند یا سنکرون. مدل های استندبای با قطع برق استارت می خورن و وارد مدار می شن که در دوره ی تصویری طراحی سیستم های چنج آور یک نمونه اجرا کردیم. نکته ی بعدی این هست که نوع برد به توان ژنراتور بستگی نداره و با توجه به قابلیتهایی که نیاز دارید باید نوع برد رو انتخاب کنید

در صورت استفاده از چند منبع و نیاز به پارالل کردن اون ها، باید از کلیدهای مجزا مثل دو کنتاکتور یا دو بریکر موتور دار استفاده بشه. جابجایی بین دو منبع در کلیدهای اتو ترانسفر با خاموشی بوده و قابلیت سنکرون یا پارالل ندارند. برای سنکرون کردن باید از بردهای پارالل استفاده کنید. این برد ها در دو مدل ساخته میشه. مدلی که کنترل ژنراتورهم داشته باشه و یا مدل هایی که فقط کار سنکرون کردن رو انجام بده.

برای برق شهر و ژنراتور 2 کنتاکتور در نظر گرفته میشه که از یک سمت مشترک هستن. این دو کنتاکتور هرگز باهم وصل نمی شن. برد ژنراتور برای همه برندها موجود نیست. باید برند موتور رو جستجو کنید و نماینده فروش اون رو پیدا کنید. مثلا موتورهای گاز سوز گیرین قبلا داشتن.

4 پاسخ
  1. غنی زاده
    غنی زاده گفته:

    سلام.. من میخاستم طراحی سیستم های چنج آور رو خرید کنم ولی از بین محصولات برداشتین.. علت حذف این محصول آموزشی چیه؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *